29 Şubat 2012 Çarşamba

Bay K.

Bay K. hastalandığında çok üzülüyorum çünkü en yakın hissettiğim insan o. O da yakın hissediyor biliyorum, satır aralarında beni anlatıyor sürekli. Bay K. ye sabahları bakıyorum. Uyurken yüzünü inceliyorum. Yüzü çok pürüzsüz keşke derin izler olsa oralara saklansam. Bay K. beynimi okuyor gözlerini kırpıştırarak yanımdasın, hala gitmemişsin, sen varsın diyor. Bay K. umursamaz olamıyor bana karşı, çünkü yaşadığımız her anı paylaşıyoruz. O yanımdayken her dakikayı uyutabiliyor, aldatabiliyorum. O yokken zamana sığınıyorum. Bay K. her gün için yazı yazar bana gösterir usuldur yazıları. Biliyorum Bay K. hissedilen bir şey. Bay K. iyi davran kendine. Çok sevildiğini bil. Yokluğunun beni tozlandırdığını bil.

En kısa sürede Bay K. nin kendisini ağırlayacağım burada. Kendi sözlerini ölümsüzleştirecek. Tanıyamayacaksınız onu ama sizde hissedeceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder