10 Şubat 2012 Cuma

Kayıt Yayınlanır. Dumur?!

-Her şey mümkün zorlarsan mutsuz olursun evet.

O kadar karışık ki olanlar yoruyor ama kar varken her şey örtülüyor.

-Duyuyorum, umuyorum, yanıbaşımda kar falan bir de bir paket sigara.

Varla yok arasında mekik dokudu her şey bir şarkı yetiyor varlığıma.

-Gece üstüme çıkmışken birilerine bir yerlerde bir şeyler söyleyenin ben olmadığımı düşününce saçmaladığımı ve biraz sonra bir sigara yakacağımı fark ettim.

Sol taraf boş, umursamaz olamam ki, herkes uyurken gökyüzüne bakamam ki, seni göremem ki..

-Mantığın amına korum boka sardığını düşünürsen ben de sigara içerken neden üşümek zorunda kaldığımı düşneceğim anlıyorsun değil mi? Hisset ateş ederim.

Hilal in isyanlarına benimkini ekleyemem açlıktan karnım guruldarken saat 02:02 iken tamam zorladım ama tüm bunların tek suçlusunu ben sacik olarak görüyorum. Başa alıcam.

-Hepiniz benim yarim olucaksınız. Ben ise sağ elimi solla avutucam.

Ve ne olacak ki? Daha ne olabilir ki? Ne olmalı? Kafam karıştı ellerim buz gibi. Sebep: The Beast.

-Az evvel sigarayı ve elmayı bırakmaya karar verdim sabah saat sekiz buçuğa kadar galiba hayatımın en kötü altı saati olacak. Allahım ben ne yaptım?!

Bu kadarım. Allahım bize nolur azıcık ucunndan ver. Ne olursa artık.

-Tanrı otuz birden vazgeçmediği müddetçe sevişmeden uyumayacağım.

Biz sevişmeye kaçar.

- hilale ait olanlar
diğerleri benim gibi çemçüğe ait. bu kayıt çoğalarak sürsün. hepinize bol horlu geceler. öperik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder