1 Şubat 2012 Çarşamba

Mintan.

Ocak ayının bitmesinin şokundaki bünye akratıyor...

Mintan kelimesini kullanan herkese saygılar. Çok çekicisiniz.

Vesikalık fotoğraf çekiminde yaşadığım stres ile anlatılan bir şeyi dinlemediğim fark edilip topun bana atılmasıyla yaşadığım stres yarışır sonuç olarak stresten çılgına dönmüş bir bünye.

Ya ben insanları unutamıyorum. Fotoğraf hafızamın iyi olduğunu bilirdim ama dıdısının dıdısının aylar önce gördüğümde ne giyindiği, yüzü, söyledikleri de çıksın artık aklımdan. Adını bilmediğim insanları beynimin özenle saklaması gerizekalı olduğumu düşünmeme sebebiyet veriyor.

En son okuduğum kitap "Uyuyan Adam" George Perec'ten.Ve kafa olarak dağıttı beni. Zaten son dönemlerde salaş bir hayatım var bu kitap ile çekilmek için kabuğumu arar oldum.

Acaba Erkin Gören albümüne bu kitaptan dolayı mı aynı adı verdi diye hala düşünüyorum.

O albümde en güzel şarkıyı seçemeyişimin nedeni "Ciddi Değildim".

Bazen Turgut Uyar'ı sever gibi seviyorum, silkinip kızım kendine gel diyorum. Biliyorum ki her insan uyumsuzluk ibaresi ölünceye dek.

Bugün Barış Manço'dan şarkı olmasa olmaz idi. Sevdiğim bir türkü ve Barış Manço sesli.

Gesi Bağları

Bu sene ağlamamak için hiç sıkmadım kendimi. Ağlamaktan hastahanelik oldum ve bundan bir çıkarım yaparsak ağlamak hiç bir şeyi çözmüyor. Annem hala hasta, hala çaresizim, hala dizlerine yatıp uyuyamıyorum, hala onun yaptığı yemekleri yiyemiyorum, hala yüzüne bakarken acı çekiyorum. Elimin altında erimiş vücudunu gördükçe düşünemiyorum.

Ve o kadar küçük şeyler var ki umursamıyorum, o küçük şeylerin yıktığı insanlık devlerini umursamıyorum, sözleri, yazılanları önemsemiyorum, varlıkları, yoklukları önemsemiyorum. Fanatik olan insanları da önemsemiyorum.Neyi önemsediğimi bilmiyorum. Ama önemsemiyorum.

Bazı insanlar çok iyi bana mı iyiler bilmiyorum ama iyilikleri beni çok etkiliyor.

Karda leğenle kaydım daha doğrusu kayamadım düştüm ve bundan utanmıyorum.

Bence dünyadaki en güzel ikili tahin pekmez. Çay simit de olabilir. Kapışırlar.

http://fizy.com/s/3wecpv


Bir kere kısa saçlı oldun mu uzatamıyorsun.







Veda yapmadan önce ustama saygılar sevgiler. Görüşme vakti geldi sanırsam.

Blog sana da bol karlı günler.

4 yorum:

  1. En çok beni biliyorum. Ben de sizi seviyorum bayım.

    YanıtlaSil
  2. olm istanbuldayım. görüşelim. -luna.

    YanıtlaSil
  3. ben istanbul da değilim ne yazık ki şu sıra. mail atsana bana. uzun süre kalıcaksan.

    YanıtlaSil