20 Nisan 2012 Cuma

Beklemek.



Neyi bekliyorsun?

Bana bir şey olmasını bekliyorum.

Evet yaptığım en iyi iştir beklemek. Sıkıntısızdır, sorunsuzdur, güneşi görmene gerek yoktur. Ben de usul beklerim. Yüzümle beklerim, dudaklarımla beklerim, sesimle beklerim ve en sonunda gözlerimi kapatır beklerim. Evet yaptığım en iyi iştir beklemek. Yılları beklerim, ayları beklerim. Zamandan korkmadığım için en iyi yaptığım iş beklemek. Bazen üzülerek bekliyorum, bazense kocaman kocaman her şeye inat gülerek. Ama yaptığım en iyi iş beklemek. Ve şu sıra bir şeyler olmasını bekliyorum.






7 yorum:

  1. teşekkür ederim ve hala yaptığım en iyi iş beklemek.

    YanıtlaSil
  2. " Beklemek, şimdi hiç duymayan birine, dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız... "
    C.Adrian

    YanıtlaSil
  3. Anlamsız ama bir o kadar çekici.

    YanıtlaSil
  4. bilinmeyen daima çekici.

    YanıtlaSil
  5. Bilinmeyenliğin çekiciliğinden fazla bir şey bu bence.

    YanıtlaSil
  6. fazlasını bilemeyeceğim.

    YanıtlaSil