12 Temmuz 2012 Perşembe

Yazamamak.

Senle ben farklı gezegenlerdeymişiz. Benim gezegenim de his yok seninkinde ise gerçek.

-Zıtlıkları sahiplenecek kadar yalnız mısın?

Senle ben farklı gezegenlerdeymişiz
Benim gezegenim de his yok seninkinde ise gerçek ezgiler kulaklarımda çığlık çığlığa
Dünyadan uzak bir gezegende hatta adını hiç duymadığımız sorumluluklarımızla
Senle ben farklı gezegenlerdeymişiz
Benim annem yokmuş seninse sigaran insanlar diyemem buna,
Bir böğürtlen de değil mesela bir ağaçkakan sesi de yok kulaklarım da evrene uğultular bırakan nefesler olabilirdik
Anca senle ben farklı gezegenlerdeymişiz benim adım zebercet olsunmuş, seninkisi çingene Dünyalılar okuyabilirmiş sadece şiirlerimizi
Merhaba diyemeden yargılandığımız gezegenlerinde


Geceme bir Holden düşmüş. O yazmış şiiri. Bizim dilimiz farklıymış.

2 yorum:

  1. "merhaba diyemeden yargılandığımız gezeyenlerinde..."

    YanıtlaSil
  2. Şiiri yazan Holden. Teşekkür ediyorum ona.

    YanıtlaSil