11 Ağustos 2012 Cumartesi

Us.

Yaşadığım tüm şeyler gerçeklik çizgisine sadece yanaşabiliyor. Çünkü ben bunları uyku ve uyanıklık arasında yaşıyorum. Kendime ne zaman açıklama borçlu olsam tıkanıyorum ya da başka başka şekillerde konuşup telkinler veriyorum. İnsanlar için yerleşik düzenlerini terk etmek, alışkanlıklarını nazikçe kovmak zordur. Bunları birden yapması gerekir ve ben uzun bir zamandır hazırlıyormuşum kendimi fark edemedim. Gri dediler, soğuktur, üzülürsün, çok aşık olursun, sevilirsin, geride bırakırsın, özlersin ve en önemlisi denizi göremezsin dediler. Bir an durup tüm bunları hissetmek istedim. Sebebi vardı, tüm hislerimin eşik değerleri birbiriyle aynı ve seçilip öne çıkamıyorlar. İsimlerin ve insanların önemi kalmamış zihnimde.

" Kim karışırdı gerçekliğine
Yaşadığım sonsuzluğun
Ve oturuldu birtakım şeyler söylendi
İmla kurallarıyla mutsuzluk üstüne
Kısacık bir akşam
O kadar kısa bir akşam
Duraladım ne yapsam. "

T.U.


1 yorum: