12 Kasım 2012 Pazartesi

Blogumu acayip boşladım fark edebiliyorum bunu. Hala sıkı takipçim var mı bilmiyorum ama suçumu Ankara'ya yığmak istiyorum. 2 ay oldu buraya geleli ve bu 2 ay yoğunluğu ile gene içimi boşalttı. Biraz insanlar biraz insan biraz gri hava bakmışım gene yürüyorum. Durmadan yürüyorum. Eski zamanlara ait suretleri unutmuşum. Harfler birleşirse belki sıralanır aklımda ama nasıl bu kadar sıradana ayak uydurdular bilmiyorum. Bilmiyorumlar geliyorsa benden, yolunda gitmeyen şeylere delalet. Bol bol yazıyorum bu ara. Defterler dolup taşıyor gene anlatamadıklarımla. İstanbul'u özledim. Çaylar demliyorum yoksunluktan. Kalabalığı yok sayıp ücra köşelerde aklımı toparlıyorum. Tanımadığım bir tene hasretlik çekiyorum. Ve benden iki şarkı geliyor hala beni oralarda okuyanlara.

2 yorum:

  1. ama neden ANKARA?
    lunan. hadi beni hatırla meyrem.

    YanıtlaSil
  2. Hatırlamaz mıyım. Üniversiteye Ankara'da başladım. Ankara'da isen görüşsek dehşet iyi olur. Bana çok iyi gelir. Mailimi biliyorsun yazmanı bekliyor olacağım.

    YanıtlaSil