22 Şubat 2014 Cumartesi

hayal kırıklığı.

Hayattan yeniden yineden zevk alamadığım dönemlerindeyim(çünkü her döneminin farklı atağını yaşıyorum). Çünkü insanlar bunalır, gitmek isterler ve hayatın hatta insanların, doğanın verdiği sorumluluklar vardır. Ölmek istersin, bu kolaya kaçmaktır, yaşarsın ve de insanın hamurunda olan hırslar evreye girer. Başarma hırsı her konuda. Yakışıklı, başarılı bir sevgili, iyi bir üniversite, AA lar ile dolu bir transkript sonra para, sonra güzel kıyafetler alırsın, tarzını süslersin, yüzünü dudaklarını sonra bir sürü arkadaşın olur, hepsiyle mekanlara gidersin, bir şeyler içip onu bunu çekiştirirsin ve sonra her gece başını yastığa koyarsın. Çok sıkıcı. İyi bunlar yok. Zeki, iyimser bir sevgili, iyi bir okul, kötü bir not ortalaması bir sürü arkadaş çay içtiğin falan. Gene sıkıcı. Bir şeyleri özlüyorum sürekli. Belki o olmasa daha kötü olurdum. Belki o olduğu için bu durumdayım. Yaşayıp öğreneceğim.

3 yorum:

  1. Meryem, öncelikle seni cok iyi anlıyorum gerçekten bu aralar şu aralar hep aralar içimde bi sıkılma, bıkma, arkama bakmadan kaçma isteği var.

    Buralara bayağadır bakmıyordum. Yazdıklarını okumak iyi geldi. Umarım iyisindir pek konusmuyoruz ama olsun kendine iyi bakman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Yorumunu şimdi gördüm Rohat. Birilerinin anlaması azıcık ben gibi olması çok mutlu etti beni.

    Ara ara yaz konuşalım belki aynılıkları güzelleştiririz.

    YanıtlaSil